Koło Naukowe Marketerów SGGW „INSIGHT” powstało w 2011 roku i od samego początku prężnie rozwija swoją działalność na Wydziale Ekonomicznym.

Celami Koła w szczególności są:

  • rozwijanie zainteresowań naukowych wśród studentów, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu marketingu, rozwoju osobistego, analiz rynkowych i badań marketingowych,
  • prowadzenie programowych prac naukowych pod opieką i kierunkiem pracowników nauki,
  • informowanie studentów o najnowszych osiągnięciach naukowo-technicznych krajowych i zagranicznych,
  • działanie na rzecz pogłębienia wiedzy fachowej studentów.

Cele Koło realizuje poprzez:

  • podejmowanie indywidualnych i grupowych prac naukowych,
  • współpracę z branżowymi organizacjami, stowarzyszeniami i instytucjami,
  • stały kontakt i współpracę z kołami naukowymi Uczelni macierzystej i innych uczelni,
  • wygłaszanie na otwartych zebraniach Koła referatów poświęconych najnowszym osiągnięciom nauki polskiej i zagranicznej,
  • organizowanie publicznych konferencji – referentami mogą być członkowie Koła, zaproszeni studenci z innych Kół oraz wybitni specjaliści z danej dziedziny,
  • organizowanie innych imprez popularyzujących dorobek naukowy i przyczyniających się do aktywizowania działalności naukowej Koła.

Opiekun Koła:

  • Dr hab. Wojciech Pizło – Instytut Zarządzania

Zarząd Koła:

  • Natalia Groszyk
  • Michał Krawczyk
  • Konrad Dzienisiewicz
  • Ewa Szczucka
  • Olena Voznyuk

Więcej informacji na temat koła oraz projektów: http://www.facebook.com/SGGWinsight/

Jeżeli chciałbyś/chciałabyś się z nami skontaktować wyślij wiadomość przez Facebooka.

Ostatnia modyfikacja: 08/04/2021